Wednesday 8 February 2012

Hye BLOGGER.. ^_^

salam 1MALAYSIA,...>>>
nama saya MOHD SAFUAN , ini kali pertama saya menggunakan blog,...
saya harap ada MEMBER2 yang sudi mengajar saya dalam cara menggunakan blog ney...

serius saya cakapkan yg saya betul2 tidak tahu apa2 dalam menggunakannya...
takat benda ' REMEH TEMEH ' ney saya tahu lar nk buat mcm na...
tu pon disebabkan kawan saya yg ajar dan dia jgk lar yg membuat blog ney kpda saya...
 > > TERIMA KASIH kpda ' PENGAWASBAIK ' (mohamad hakimy zamry) <<

saya rasa takat ney lar dulu yg mampu saya tulis, sebab saya pon masih baru lagi,..
so bila saya dah memahami  dan mengetahui selok belok blogger ney, baru saya akan memantapkan lagi blog saya ukeyh...
 saya harap anda semua dapat menerima saya sebagai member dlm blogger ini k...

            safuan & shuhada
           > 4ever <

No comments:

Post a Comment